top of page
Regulamin strony
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej https://www.turkusowawyspa.pl (dalej: "Serwis"), która umożliwia rezerwację i zakup usług noclegowych wraz z wyżywieniem w obiekcie Usługodawcy.
1.2. Właścicielem Serwisu jest Eversmile Jacek Świgost, z siedzibą w 03-924 Warszawa, ul.Niekłańska 35/1, NIP: 5242441868, REGON: 146007380, zwany dalej Administratorem.
1.3. Kontakt z administratorem Serwisu można uzyskać pod adresem e-mail: polityka.rodo.tw@gmail.com
2. Definicje
2.1. Użytkownik – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z Serwisu.
2.2. Administrator – właściciel Serwisu zarządzający jego funkcjonowaniem.
2.3. Usługa – wszelkie funkcjonalności dostępne w Serwisie.
2.4. Usługodawca - Eversmile Jacek Świgost, z siedzibą w 03-924 Warszawa, ul.Niekłańska 35/1, NIP: 5242441868, REGON: 146007380, oferujący usługi noclegowo-restauracyjne w obiekcie Turkusowa Wyspa, zlokalizowanym w Radomice 36, 59-610 Wleń, województwo dolnośląskie, Polska.
3. Zasady korzystania z Serwisu
3.1. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
3.2. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Serwisu zgodnie z prawem oraz dobrymi obyczajami.
3.3. Administrator ma prawo do zawieszenia konta Użytkownika naruszającego postanowienia niniejszego regulaminu.
4. Zakres usług
4.1. Administrator umożliwia użytkownikom dokonywanie rezerwacji miejsc noclegowych w obiekcie prowadzonym przez Usługodawcę za pośrednictwem strony: https://www.turkusowawyspa.pl/rezerwacja
5. Rezerwacja i płatności
5.1. Rezerwacji i płatności można dokonać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie: https://www.turkusowawyspa.pl/rezerwacja
5.2.Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i kompletnych danych niezbędnych do realizacji rezerwacji.
5.3. Użytkownika obowiązuje cena, która widnieje w potwierdzeniu rezerwacji. Zakres wykupionych usług oraz ich ceny zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji.
5.4. Płatność za rezerwację dokonywana jest za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24, zgodnie z jego regulaminem.
5.5. Rezerwacja uznawana jest za potwierdzoną po otrzymaniu przez Usługodawcę pełnej wpłaty lub zaliczki, jeśli taka opcja została przewidziana.
6. Zmiany i anulowanie rezerwacji
6.1. Użytkownik ma prawo do anulowania lub zmiany rezerwacji zgodnie z poniższymi warunkami:
6.2. Anulacja do 30 dni przed przyjazdem jest bezpłatna i uprawnia do pełnego zwrotu wpłaconej zaliczki lub przedpłaty, wymagana jest w elektronicznej formie pisemnej (e-mail), przesłanej na adres bookingwyspa@gmail.com Rozstrzygające dla określenia daty anulacji rezerwacji są data oraz godzina przesłania e-maila.
6.3. Bezpłatna zmiana do 30 dni przed datą pierwotnie zarezerwowanego przyjazdu z uwzględnieniem aktualnego obłożenia miejsc noclegowych na moment uzgadniania szczegółów zmiany, wymagana jest w elektronicznej formie pisemnej (e-mail), przesłanej na adres bookingwyspa@gmail.com Rozstrzygające dla określenia daty zmiany rezerwacji są data oraz godzina przesłania e-maila.
6.4. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 30 dni przed planowanym przyjazdem Usługodawca ma prawo do zatrzymania 100% wpłaconej zaliczki lub przedpłaty.
6.5. W przypadku braku anulacji rezerwacji i nie pojawienia się Użytkownika w obiekcie, Usługodawca ma prawo do zatrzymania 100% wpłaconej zaliczki lub przedpłaty.
6.6. Usługodawca ma prawo do wprowadzenia zmian w tym anulowania rezerwacji wynikających z przyczyn niezależnych (np. siła wyższa).
6.7. W przypadku rezerwacji grupowych zasady anulacji mogą być rozpatrywane indywidualnie.
6.8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do indywidualnego rozpatrywania przypadków anulowania rezerwacji w sytuacjach wyjątkowych
6.9. Usługodawca nie pobierze opłaty za anulację rezerwacji w przypadku: śmierci samego Użytkownika lub członka najbliższej jego rodziny, hospitalizacji Użytkownika lub członka jego najbliższej rodziny, poważnych problemów zdrowotnych Użytkownika, powołania Użytkownika do wojska, klęski żywiołowej. Wszystkie wyżej wymienione okoliczności wymagają przesłania dowodu zaistniałej sytuacji w ciągu 3 dni od ich zajścia.
6.10. Zwrot środków nastąpi w terminie 7 dni od daty anulowania rezerwacji, na konto bankowe, z którego dokonano wpłaty, lub w inny uzgodniony sposób.
7. Odpowiedzialność i reklamacje
7.1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Serwisu wynikające z przyczyn technicznych.
7.2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez Użytkowników.
7.3. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z opisem zawartym w Serwisie.
7.4. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na adres e-mail bookingwyspa@gmail.com .
7.5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania.
8. Reklamacje techniczne
8.1. Reklamacje dotyczące działania Serwisu można składać na adres e-mail: polityka.rodo.tw@gmail.com.
8.2. Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
9.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji w Serwisie.
bottom of page